maandag 30 mei 2016

Historische roman 'Tussen rang en stand' verschijnt 4 oktober 2016

 
De historische roman, die zich voornamelijk afspeelt in het huidige Museum Hoeksche Waard, zal op 4 oktober 2016 verschijnen. Was de werktitel nog 'Het geheim van Assendelft', dit is inmiddels in samenspraak met de redactie, veranderd in 'Tussen rang en stand'. Met deze uitgave komt Zomer & Keuning met een nieuwe lijn historische romans waarbij de inhoud is gebaseerd op echt bestaande historische figuren. Ik heb al een voorzichtige blik mogen werpen op het voorlopig ontwerp voor de omslag. Daarop is een prachtig kenmerk aangebracht dat de lezer in de boekwinkel direct attendeert op het feit dat het hier om een historische boekuitgave van Zomer & Keuning gaat. Ik kan wel verklappen dat ik reuze tevreden ben met het ontwerp. Prachtig van kleur en design. Beetje chique zelfs, hetgeen ook wel past bij de Haagse dame Sara Louisa du Faget van Assendelft met een 'buiten' in Heinenoord. Er moeten nog wat dingetjes aan veranderd worden, zoals de juiste ondertitel, maar zodra ik hem digitaal binnen heb, zal ik hem zeker op blog en facebook plaatsen om dit prachtige ontwerp te delen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten