vrijdag 11 november 2016

Vijf sterren beoordeling van Bol.com

Wat een prachtig boek, zo levensecht beschreven. Ik zag het voor mijn ogen gebeuren. Ik heb gehuild, gegrinnikt en meegeleefd met Sara, aldus Monique van Erp

Een pageturner. Vanaf pagina 1 tot de laatste pagina in één adem uitgelezen. Je waant je naast de hoofdrolspeelster, je loopt mee op de kermis, je reist mee van Den Haag naar Heinenoord, je voelt de kou, de hitte en de liefde op elke pagina. Het verschil tussen rijkdom van de mensen aan het Lange Voorhout en de armoede van Heinenoord is schrijnend. Regelmatig een traantje weggepinkt.
Ik vind het een prachtig geschreven boek, het Hof van Assendelft is voor mij nooit meer hetzelfde... Het is een huis geworden met mensen van vlees en bloed. Dit boek is een aanwinst in de geschiedenis van de Hoeksche Waard, aldus Marjan van der Leer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten