woensdag 3 juli 2019

Mijn website heeft nu ook een webshop!

Mijn website was al een feit (zie vorige post www.marjavisscher.nl). Maar nu hangt er ook een heuse webshop aan.  Dat betekent dat je mijn boeken rechtstreeks via mijn webshop kunt kopen. De webshop is gelieerd aan 'Boekenwereld' en dit is dé plek om je boeken te kopen. Doordat o.a. mijn uitgeverij Z&K en Omniboek in nauw contact staan met de auteurs vind je hier regelmatig ook leuke extra’s. Zo leveren zij geregeld gesigneerde boeken of tickets voor lezingen en events waar jij als lezer bij kunt zijn. Kijk daarvoor op de actiepagina. Bestel je op werkdagen voor 21.00 uur, dan heb je meestal je bestelling 24 uur later al in huis. Je kunt veilig betalen via iDeal, Visa/Mastercard of Afterpay en je hebt 14 dagen de tijd om je bestelling eventueel te retourneren. Vanaf €19.95 worden er geen verzendkosten gerekend. Veel plezier met shoppen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten