maandag 24 juni 2019

Een website geopend met later een webshop

Het was een heel werkje, maar daar is hij dan toch: een website, waar ik zelf wel tevreden over ben. Later zal er nog een webshop 'Boekenwereld' aan worden gehangen. Op die manier kunnen lezers via de webshop mijn boeken kopen. Dat heeft nog een voordeel op Boekenwereld kan men ook recensies kwijt en men kan mij bij grote tevredenheid sterren toebedelen (bij ontevredenheid uiteraard geen). Verder kent de website ook een blogknop zodat ik ook alle nieuwtjes daar zal publiceren. Wie mij persoonlijk een berichtje wil sturen, er zit ook een contact knop op. Ik hoop dat de keuze van de letter en vooral ook de grootte van de letter bevalt. Veel klachten zijn namelijk dat de letters te klein en te dun zijn. Mocht er toch iets aan mankeren dat ik zou kunnen verbeteren, of vind je een prima zo, laat het mij weten!
www.marjavisscher.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten