donderdag 26 september 2019

Pen in de aanslag!

Dat de regen je bezigheden beperken is best rustgevend. De tuin valt af, in mijn atelier is het momenteel te fris en ook het voornemen de ramen te zemen valt in mijn voordeel uit. Blijft het schrijven over en dat is een waar genoegen.
Even een up date wat mijn werkzaamheden betreft: na de uitgifte van 'Het meisje uit de Mandenmakerssteeg', voor de verandering eens bezig aan een hedendaagse roman. Jawel, zomaar ineens omdat ik een mooi en interessant onderwerp vond dat de lezer beslist zal boeien omdat het je allemaal kan overkomen. Daarnaast heb ik mijn keuze gemaakt voor een nieuwe historische roman waarvoor ik momenteel mijn gegevens verzamel. Ik bestel boeken op dit onderwerp bij antiquariaten, open krantenarchieven als Delpher en neus nieuwsgierig in alle andere digitale archieven op internet op dit onderwerp. Gisteren een mooi lelieblank nieuw opschrijfboekje gekocht om aantekeningen in te maken en weetjes, die ik wil onthouden, soms adressen waar ik naar toe moet reizen om er informatie los te krijgen.
De zomer was heerlijk, maar leidt ook enorm af. Zonnige terrassen, de tuin, buiten schilderen, wandelen met de hond (al komt hij nu ook niets tekort). De herfst zet aan tot vermaak in mijn werkkamer, laatjes vullen met ideeën en de punt van de pen in de aanslag, in de wetenschap dat Z&K, ik en mijn collega's jullie in de zomer weer de afleiding kunnen bezorgen om heerlijk ontspannen een boek te lezen, waar ik me op die regenachtige dagen zo heerlijk mee heb vermaakt!
Zin in lezen? Kijk eens op mijn webshop www.marjavisscher.nl daar vind je duizenden boeken om de herfst en winter mee door te kunnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten