donderdag 19 september 2019

Schrijf eens een recensie en ken sterren toe bij Bol en Boekenwereld

Ik kreeg al enkele recensies binnen van mensen die Het meisje uit de Mandenmakerssteeg hebben gelezen. Mag ik jullie vragen jullie recensies voor wat betreft mijn boeken ook op Bol en op mijn website (in de webshop is daar bij Boekenwereld gelegenheid voor) te zetten. Daarnaast kun je er ook nog een aantal sterren aan toekennen. Hoe meer sterren hoe mooier. Ik zou het erg op prijs stellen. Ook het eerste deel van De Badhoeve trilogie, Lied van wind en water, heeft nog geen recensies opgeleverd. Dus leef je uit! Je mening is een indicatie voor de komende lezers die het boek willen aanschaffen. Ook al heb je de boeken er niet gekocht, je kunt er toch je mening over de inhoud kwijt. Mijn website: www.marjavisscher.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten