zondag 27 mei 2018

Uitnodigingen voor de presentatie van De Wolkenkijker zijn de deur uit!


Er breken nu spannende tijden aan. De uitnodigingen voor de presentatie van 'De Wolkenkijker' zijn de deur uit. Vorige week de laatste correctieronde achter de rug en werd de laatste hand gelegd aan de de omslag. Iets andere tekst op de achterzijde en omdat er als extra nog een papieren omslag omheen komt, op de flappen afbeeldingen van mijn andere historische romans 'Tussen rang en stand' en 'Maannachten'.

Op de andere flap een stukje over mij geïllustreerd met mijn foto. Van de week nog even naar Vlissingen om met Gerda van boekhandel 't Spui het een en ander door te nemen en alvast de banner te brengen. Nu op naar zaterdag 23 juni a.s. dan zal ik het eerste exemplaar uitreiken aan de loco-burgemeester van Vlissingen dhr. J. de Jonge. Feestelijke uitreiking vindt plaats om 14.00 uur, terwijl ik tot 16.00 uur het boek zal signeren.

Maar daarvoor krijg ik nog mijn presentexemplaren. Vanaf die datum gaan ook de persberichten er uit. De omslag is een schilderij van Conrad Greive dat in het bezit is van het Rijksmuseum te Amsterdam.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten