vrijdag 18 oktober 2019

Nog maar twee jaar geleden...

Het is nog maar twee jaar geleden dat ik op een middag deze doos met presentexemplaren binnenkreeg van mijn roman 'Maannachten'. Ik herinner het mij als de dag van gisteren. Voel nog de blijheid bij het openen van de doos. Een paar dagen daarna startte Zomer & Keuning de verkoop. Uiteindelijk werd het boek een succes! Er werd nog een 'grote letterboek' van gemaakt, voor visueel gehandicapten. Bookchoice maakte er een luisterboek van en werd bij hen boek van de maand. Lezingen en signeersessie volgden. Terwijl er in Dordrecht een prachtige tentoonstelling was te bewonderen in het museum aldaar over de schilder J.B. Jongkind. Er hing zelfs werk van mijn hoofdpersoon, zijn vriendin Josephine Fesser. Leuk dat facebook je met herinneringen op de hoogte houdt van wat je het jaar ervoor, soms twee tot drie jaar geleden allemaal uitspookte! Toch is tijd ook een gek ding. Het lijkt nog maar zo kort geleden, maar wanneer ik me bedenk wat ik na die tijd allemaal heb geschreven, lijkt het op een herinnering uit een ver verleden. Alles is relatief, ik kom er niet onderuit, ik ben gewoon twee jaar ouder geworden. Dank je wel facebook dat je me daar zo fijntjes op hebt gewezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten