dinsdag 1 oktober 2019

Nu eens geen rijtuigen maar een heuse Porsche in een moderne roman


Vandaag met de striemende regen op de ruiten ga ik er maar gewoon een gezellige werkdag van maken. In tegenstelling tot wat ik normaal doe, schrijf ik momenteel aan een moderne roman. Ik kreeg ergens een mooi onderwerp onder ogen waar we allemaal mee te maken zouden kunnen krijgen en dat ons enorm voor 'het blok' zou kunnen zetten. Het is maar één gegeven, maar het nodigde mij als het ware uit om er een mooi verhaal om heen te bouwen. Nu eens geen rijtuigen, maar een heuse, geleende Porsche die een belangrijke rol speelt in deze roman. Ook wel toevallig dat mr. Porsche, Ben Pon nu juist de voorpagina haalt doordat hij is overleden. Doordat ik niet al teveel onderzoek hoefde te doen en omdat ik zelfs deels uit ervaring kan schrijven, ga ik momenteel als een 'trein'. Hoofdstuk acht is in zicht, dus daar gaat vandaag nog wel wat bij komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten