zaterdag 22 september 2018

Even Frans gedag zeggen op de boulevard van Vlissingen

Vandaag even Frans gedag zeggen op de boulevard van Vlissingen en dan naar het Maritiem MuZeeum!  Het weer ziet er goed uit, al heb ik geen idee hoe het er precies zou moeten uitzien om veel publiek binnen te krijgen in het museum! Toch hoopte ik stiekem dat het zo zou stormen als gisteren, dat is namelijk op de boulevard een machtig gezicht en zo passend bij Frans Naerebout. Ik stel me dan voor hoe hij in zo'n vliegende storm uitvoer om mensen te redden, daar aan de Schelde omdat de mannen van de VOC te bang waren.

Gerda en Margreet van boekhandel 't Spui in Vlissingen hebben de voorraad romans van De Wolkenkijker afgelopen week aangevuld en de rolbanner met daarop de uitgave van Zomer & Keuning staat er uitnodigend bij. Vanmorgen ook mijn rolbanner opgezocht. Vind hem altijd weer een beetje ijdel, zo'n lap van een foto van mijzelf met de tekst 'Marja Visscher signeert'. Ik troost me met de gedachte dat het voor het goede doel is en dat ik niet over het hoofd wordt gezien. Zomer & Keuning heeft prachtige boekenleggers laten maken, dus ook die in mijn tas. En...heel lief succes gewenst via de mail door Rudmer en Monique van Zomer & Keuning. Ik heb er zin in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten