maandag 27 augustus 2018

Gesigneerd exemplaar De Wolkenkijker


Er liggen hier wat mailtjes van lezers die graag een gesigneerd exemplaar zouden willen hebben van De Wolkenkijker. Nu snap ik dat niet iedereen zomaar op stap kan gaan naar Zeeland, maar er zijn daar wat boekwinkels waar ik geregeld kom en die best willen zorgen voor een gesigneerd exemplaar. Dat zijn de boekhandels De Vries in Zierikzee, Het Paard van Troje in Goes, De Drvkkerij in Middelburg en 't Spui in Vlissingen. Voor wie niet in staat is daar naar toe te gaan, heb ik zelf nog wel wat exemplaren, die tegen de zelfde prijs worden verkocht, maar die uiteraard verzendkosten met zich meebrengen. Daarnaast ben ik op zaterdagmiddag 22 september a.s. in het maritiem MuZeeum te Vlissingen, waar een speciale Naerebout tentoonstelling is. Ik geef daar die middag een lezing. Na afloop is er een signeersessie voor wat betreft De Wolkenkijker. Hopelijk op deze manier een oplossing?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten